Steun Stichting Bultersmekke

Het opleiden van een assistentiehond is zeer arbeidsintensief. Tijdens de gehele opleiding van de assistentiehond en de jaren dat deze werkzaam is krijgt de gebruiker intensieve begeleiding van de coaches van Stichting Bultersmekke. En dat is belangrijk, een assistentiehond zorgt ervoor dat personen met een beperking weer in staat zijn de regie over hun eigen leven te nemen en vergroot hun wereld. Om meer assistentiehonden op te kunnen leiden die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar hebben wij geld nodig. Helpt u ons mee om dit mogelijk te maken?

Mocht u notarieel willen schenken, donateur worden of Bultersmekke als (mede)erfgenaam laten vastleggen. Neem dan contact op met de secretaris van de stichting, Joep Mourits.

Wilt u liever rechtstreeks een donatie of schenking overmaken gebruik dan het IBAN rekeningnummer NL18 INGB 0004 759 874 t.n.v. Stichting Bultersmekke Assistancedogs te Hilversum.

Bedrijven

Overweegt u een sponsorproject te starten met een maatschappelijke uitstraling, een directe verandering in iemands leven en zichtbaar? Dan kunt u met Stichting Bultersmekke een samenwerking aangaan. Zo kunt u sponsor worden, een teamcoachingsprogramma adopteren of kunt u een fonds op de bedrijfnaam opzetten. Neem contact op met Joep Mourits en wij denken graag met u mee. Ook als u een interessant voorstel heeft horen wij graag van u. Als tegenprestatie hebben wij een leuke en leerzame teamtraining voor uw medewerkers.

Secretaris Joep Mourits
T 06 5536 4842
E j.mourits@stichtingbultersmekke.nl

Financiële en administratieve gegevens

Bankgegevens Stichting Bultersmekke
Stichting Bultersmekke te Hilversum
IBAN: NL18INGB0004759874
BIC: INGBNL2A

Stichtinggegevens
Kamer van Koophandel nummer: 2445 9343
Statutaire naam: Stichting Bulters + Mekke
RSIN: 820 709 633 (fiscaalnummer ANBI)

Psychiatrie assistentiehonden - de scepsis voorbij
‘Zelf opleiden van je eigen assistentiehond levert een positieve bijdrage aan het herstel van mensen met een psychische kwetsbaarheid.’ Deze stelling verdedigde Joop Mekke samen met Bultersmekke cursist Mirjam tijdens het congres ‘Multideskundigheid in de nieuwe GGZ’ op 31 oktober in De Reehorst in Ede. Zij kregen de handen in de zaal op elkaar. Joop Mekke: ‘Je kunt wel zien dat in delen van de geestelijke gezondheidszorg de scepsis over assistentiehonden aan het verdwijnen is.’

Veel belangstelling voor opleiding Instructeur Teamcoaching
Tientallen belangstellenden waren vrijdag 27 oktober bij Bultersmekke Assistancedogs te gast voor de informatiedag Instructeur Teamcoaching. Bultersmekke is dit jaar een opleiding voor nieuwe instructeurs gestart. In februari begint al weer een nieuwe groep studenten. Het aantal instructeurs zal daarmee gaan verdubbelen. Dat is nodig om aan de sterk stijgende vraag te kunnen voldoen.

13 november Utrecht: Informatie- en intakedag
Bultersmekke Assistancedogs start met informatie- en intakedagen. Dagen waarop mensen die zelf een assistentiehond willen opleiden, persoonlijk kennis kunnen maken met Bultersmekke. Daarnaast kunnen aspirant-cursisten individuele intakegesprekken voeren met Joop Mekke of Erika Bulters. De eerste Bultersmekke-informatiedag vindt plaats op maandag 13 november 2017 in Utrecht.